Jako skupina Prima patříme mezi přední a nejsilnější mediální domy v ČR. Na českém trhu působíme již od roku 1993. V současné době provozujeme vysílání třinácti celoplošných televizních a šesti rozhlasových stanic, dvou desítek webových portálů a více než padesáti profilů na sociálních sítích.
Naši skupinu Prima tvoří čtrnáct společností působících v různých segmentech mediálního trhu. Díky této rozmanitosti dokážeme klientům nabídnout komplexní mediální servis a realizovat jejich kampaně pohodlně pod jednou střechou. Konsolidované tržby čtrnácti společností tvořících skupinu Prima dosáhly za rok 2024 téměř 7 miliard korun (konkrétně 6,936 miliardy Kč). Zisk na úrovni EBITDA činil 1,712 miliardy korun.
Naše multiplatformní zpravodajská značka CNN Prima NEWS se podle dat agentury Reuters řadí mezi tři nejdůvěryhodnější komerční média na českém trhu.
Prima letos již po podesáté získala prestižní ocenění Superbrands a zařadila se mezi nejlepší české značky.
V prostorách polyfunkčního objektu VINICE sídlíme jako skupina Prima od podzimu 2019 a disponujeme prostory o rozloze 12 500 m2 na 6 podlažích. Velkorysé kancelářské prostory se nacházejí ve 4 nadzemních patrech. Technické a provozní zázemí televize se nachází ve 2 podzemních podlažích, kde mohou zaměstnanci parkovat auta či kola. Kromě 3 televizních studií se v budově nachází i 6 rozhlasových studií, Prima FRESH bistro, dětská skupina Primáček a 12 zasedacích místností pro pracovní jednání.
Generálním projektantem stávajícího objektu VINICE je společnost CASUA, která kromě rekonstrukce objektu řešila i citlivé zakomponování televizních studií do stávajících vnitřních atrií tak, aby i nadále bylo zajištěno denní osvětlení zaměstnanců. Za rozvržením vnitřních prostor pro skupinu Prima stojí společnost Spaceplan. Hlavní televizní studio navrhoval Jaroslav Holota z kreativního studia Ungroup.
Sídlo skupiny Primy ve Strašnicích bylo oceněno v rámci soutěže Kancelář roku, která si klade za cíl vyzdvihnout důležitost zvelebování pracovního prostředí a motivovat ostatní zaměstnavatele, aby se tímto tématem aktivně zabývali.
V online segmentu patříme mezi české lídry na trhu v oblasti streamovacích služeb, videoreklamy i HbbTV („červené tlačítko“). Originální vlastní tvorbu, oblíbené televizní seriály i předpremiéry divákům nabízí streamovací platforma prima+, kde si může každý vybrat hned ze tří tarifů předplatného od prémiové verze bez reklam až po sledování zdarma s reklamami.
Skupina Prima má kromě prima+ široké portfolio dalších webů (CNN Prima NEWS, Prima COOL, Prima LAJK, Prima ŽENY, Prima FRESH, Prima ZOOM, Prima LIVING). Průměrný měsíční zásah médií skupiny Prima je téměř 100 % ekonomicky aktivní populace ČR (15–69 let), díky čemuž je skupina Prima jednou z nejsilnějších mediálních společností v České republice.
Media Club na pozici online dvojky na trhu osloví až 6,9 mil. reálných uživatelů na webech a 8 mil. uživatelů na sociálních sítích.
Klientům nabízíme balíčky zaměřené na jednotlivé segmenty, jako jsou například zábava, auta, ženy, zpravodajství, bydlení & hobby. Naším předním obsahovým webem je zpravodajství podobě CNNPrima.cz, které měsíčně navštíví až 3,8 mil. reálných uživatelů.
V našem portfoliu naleznete také silné a tradiční rozhlasové značky s mnoha prvenstvími: nejposlouchanější nadregionální rádio Kiss, první folk a country rádio v Evropě – Country Radio, první českou komerční stanici Radio 1, první českou rockovou stanici rádio Beat, české rapové rádio SPIN a to nejlepší z osmdesátek servíruje rádio Signál.
Naše obchodní mediální zastupitelství Media Club těží ze své letité expertízy trhu i silného zázemí naší mediální skupiny. Je jedničkou na poli televizní i rozhlasové reklamy a dvojkou v segmentu online. Aktuálně zastupuje prodej reklamy v médiích skupiny Prima a na hudebních stanicích skupiny Óčko. Dále kanály skupiny Barrandov, stanici Paramount Network, kanály Nickelodeon, Nick Jr. a stanice zastupované společností Atmedia Czech.
Mezi rozhlasovými stanicemi navíc zastupuje Impuls rádio, Evropu 2, Frekvenci 1, Rock Zone, Rádio Bonton, Dance Radio a Český Impuls.
Portfolio šestnácti terestricky vysílajících rádií tvoří 47% podíl na radiovém reklamním trhu, týdně osloví 5 565 000 posluchačů.
Prostřednictvím značky Impression Media přináší možnost reklamních kampaní až na 200 webech, včetně webů skupiny Prima. Programatické plánování a mediální plánování kampaní i mimo skupinu Prima přináší Media Club pod značkou We Love Media. Na automotive segment se specializuje značka CAR PR, široké možnosti spolupráce v hobby segmentu pak poskytuje společnost Prima DOMA.
Expertem na esportové zpravodajství a pořádání turnajů je naše agentura PLAYzone. Zaměřuje se na výrobu pořadů s herní tematikou, které vysílá televizní stanice Prima COOL, a pravidelné denní zpravodajství přináší prostřednictvím portálu PLAYzone.cz. Je organizátorem soutěží MČR, včetně milionové Tipsport MČR CS:GO. Provozuje Vodafone PLAYzone Arenu, esportové centrum o rozloze přes 1000 m2.
Prima SVĚT je naší zastřešující značkou pro veškerou trvale udržitelnou i charitativní činnost skupiny. Poskytováním mediálního prostoru pomáháme neziskovým organizacím i charitativním projektům v jejich osvětě, edukaci veřejnosti či při jejich dobročinných aktivitách. Dlouhodobě spolupracujeme s Českým červeným křížem, zejména v oblasti podpory dárcovství krve, Českým výborem UNICEF, Potravinovou bankou, Oděvní bankou nebo Fondem ohrožených dětí. Mediálně podporujeme projekty Avon Pochod, běh Yellow Ribbon Run i Teribear hýbe Prahou aneb Prima den s medvědem Nadace Terezy Maxové dětem. Pod taktovkou Prima SVĚTA pomáháme budovat komunitní projekty, naučné stezky i dětské koutky či hřiště po celé České republice.
Hledáte nové výzvy a zaujalo vás, jak si stojíme na trhu? Rádi se s vámi potkáme a probereme možnosti spolupráce. Můžete se těšit na tým, který táhne za jeden provaz. Na moderní prostory a neustálé inovace v rámci využívání technologií a postupů. Vše vždy nakonec probíráme na mnoha společných akcí, které pro zaměstnance a spolupracovníky pravidelně pořádáme.